söndag 12 juli 2015

DET BLEV LITE LIKÖR

Igår kväll blev jag bjuden på ett par glas baileys. Beatrice tyckte
jag skulle koppla av ordentligt så hon hällde upp ett glas till
mig. hihi
Och visst kopplade jag av ... och slocknade som en sten efter
det. :) :)
IDAG vaknade jag med huvudvärk och har suttit här och funderat;
inte kan det väl bero på att jag drack två glas baileys igår väl??
Tror aldrig det har hänt att huvudet har börjat banka av lite
likör.
Men eftersom jag har sovit stenhårt hela natten och vaknade för
bara en liten stund sedan, så funderar jag på om det kan vara därför
mitt huvud bankar ... att jag sovit för länge och för hårt. 

Nu blir det i alla fall lite morgonkaffe så kanske jag kan återfå lite
av balansen i kroppen ... och ett normalt huvud. hehe
Ni får ha en fantastisk dag där ute och var rädda om er denna
härliga Söndag. :) 

GODMORGON


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar