lördag 25 juli 2015

DET BLEV EN JOBBIG KVÄLL

Jag hade en sådär halvtaskig kväll igår. Kände bara för att lägga mig under 
täcket och sova bort kvällen.
Jag slog faktiskt igång datorn ... det brukar ju hjälpa när jag skriver av
mig. Men inte ens det orkade jag, stängde av den lika fort igen och bara
låg där i sängen och orkade inte prata med någon. :(
Tänk att det bara kan komma smygande över en på det sättet ... saknad,
sorg, längtan, ensamhet. Ja, allt sådant som jag tror många har i
sina tankar mellan varven.

Nu känns det dock mycket bättre igen. Jag är visserligen vråltrött. Men 
eftersom det nu är Lördag kan jag ju vila mig lite senare om det skulle
behövas.
Men nu blir det först lite morgonkaffe i det tysta.

Jag hoppas ni får en superbra dag idag. Var rädda om er där ute, ta
vara på varandra och dagen.
Ha det bäst ... hörs lite senare.

GODMORGON


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar