söndag 12 juli 2015

ÄNTLIGEN FICK JAG TILL DET

Äntligen har jag fått till alla papper och alla mail som behövde göras
för Beatrice räkning. Och nej, det var banne mig inte lätt. Men efter
att ha suttit i flera dagar och i flera timmar lyckades jag äntligen
lösa det och fylla i alla blanketter som skulle fyllas i. Och jag säger
bara ... PUH, äntligen. :) :) 
Tror att Beatrice också tyckte det var jobbigt. Jag fick kalla på henne
flera gånger för att få underskrifter från henne. Den stackaren
bara pustade och stönade varje gång en ny namnteckning skulle
skrivas. Tur att det bara var det hon skulle skriva i alla fall. :) 

Som sagt, nu kan vi koppla bort det ett tag. Men jag räknar ganska
kallt med att vi blir kontaktade och får förklarat att vi fyllt i något
fel. Det skulle inte alls förvåna mig.

Men nu är allt åtminstone i rullning.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar