onsdag 2 mars 2016

TEDDY FICK RYCKA IN

Och stackars Bandit som inte har en aning om varför ingen har ork
eller lust till att leka med honom, förstår inte heller varför det
plötsligt inte blir långa promenader. Men ingen av oss orkar med
det just nu eftersom förkylningar och influensor har flyttat in. :)
Den enda som håller sig frisk än så länge är Teddy. Så det första
han fick göra igår kväll när han kom hem från jobbet var att ta 
kopplet och Bandit ... och ge sig ut igen.

Nu är det i alla fall en ny dag. Och jag måste ut en snabbrunda med
Banditen innan jag beger mig till jobbet. Men idag är jag åtminstone
bättre klädd ... har med mig nässpray, så jag slipper sitta på jobbet
och kippa efter andan. hahaha

Jag hoppas ni andra mår bättre och får en kanondag. Var nu rädda
om er där ute ... så hörs vi sen.

Godmorgon alla ......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar