lördag 5 mars 2016

HÄRLIG START

Godmorgon

Jag började morgonen med ett telefonsamtal från barnbarnet. Det är alltid
lika kul ... även om han för det mesta tycker det är roligare att ringa upp, 
klicka av, ringa upp igen. Så ofta hinner jag inte säga så mycket förrän 
den lilla krabaten har stängt av luren igen. hahaha
Men nu sitter jag i alla fall här ... med mitt morgonkaffe och väldigt,
väldigt vaken. :)

Får försöka morna mig lite lagom snabbt idag ... för om ett par timmar
blir det tvättstugan som gäller. Och ja, ni vet ju om att jag brukar vilja
ha låååånga morgonsträckor innan min dag kan börja. :)

Jag hoppas ni andra har fått en lika härlig morgonupplevelse. Ha nu
en skön förmiddag och njut av denna Lördag.
Ha det bäst så hörs vi lite senare. :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar