måndag 14 mars 2016

OPEN HEART

I Lördags kom jag hem till Dennis och Dessi och hittade svärdottern
ihopkurad på soffan framför TV'n, kollandes på en serie som hon
hittat. Första säsongen, andra avsnittet ... jag började kolla, och blev
fast. Den var ju bara såååå bra. 
Ja, jag kunde inte sluta kolla. Så där satt jag ... hela säsongen igenom.

Serien heter "Open heart" och hade premiär i USA januari 2015.
Det har hittills bara kommit ut en säsong. Men den är helt klart värd 
att kolla in ... och att sen vänta in nästa.

Serien kretsar kring tonårstjejen Dylan, som desperat letar efter sin
försvunna pappa. I letandet snubblar hon över hemlighet efter
hemlighet, som hennes familj döljer.

Jag längtar tills nästa säsong släpps och man kan fortsätta kolla in
Dylan och vad som händer sen. :) :) :) 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar