fredag 18 mars 2016

WE THE PEOPLE

Jag gillar att gå in på statistiken här på bloggen lite då och då.
Inte för att känner mig tvungen att skriva för att roa och behaga,
gör ju detta mest för att det är så himla kul att skriva.
Men jag måste erkänna att det känns extra kul när jag går in och
kollar och ser att jag faktiskt har läsare att räkna med. Man blir
mer peppad.
Jag hinner dock inte göra så värst mycket väsen av bloggen. Jag har
ju som sagt ett heltidsjobb och det är inte alltid så lätt att hinna med
att få bra inlägg ... vissa dagar är det rent ut sagt riktig tråkig läsning.

Ja, det är vad JAG tycker. Men ändå strömmar det till.
Igår var inget undantag. Siffrorna talar sitt eget språk. Och jag
klagar inte. Har inga funderingar på att bli värsta och bästa
bloggerskan, så jag är nöjd.
Men så klart ... jag är glad att folk tar sig tid att kika in här. Och den
som hänger med får ju veta en och annan "hemlighet". Plötsligt
händer det, plötsligt dyker det upp något som man bara inte får
missa.

Så fortsätt så här. Det är ni, jag och vi tillsammans.

... It's we the people. Och detta är gårdagens siffror ...

2 kommentarer:

  1. Håller med jag skriver inte heller för att behaga (långt därifrån) men statistiken är riktigt cool att titta på ibland.Och det är trevligt med återkommande länder.Trots att man bara är en liten loppa i universum <3 Pia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är coolt. Det får en att bli extra peppad,när folk faktiskt gillar att läsa det man skriver. Och att andra länder ger sig tid att titta in, översätta och läsa. Och man märker ganska snabbt att det är vissa länder som är återkommande ... häftigt. :)

      Radera