fredag 18 mars 2016

EN KORT NATT

Ja, det blev en himla kort natt. Tror inte jag sovit mer än ett par timmar
på hela natten.
När klockan ringde första gången i morse bokstavligen studsade jag ur
sängen och kastade på mig kläder, som om jag hade försovit mig. Men
nej, det hade jag så klart inte ... klockan var inte mer än kvart över 5.
Men eftersom jag vaknat flera gånger under natten, och vart orolig att jag
inte skulle höra klockan, så trodde hjärnan att jag försovit mig. :) :) 

Nu skall jag sluka resten av kaffet och försöka öppna ögonen. För nattens
vakna timmar har gjort mig riktigt slö idag. Får väl hoppas att jag vaknar
till liv innan jag landar på jobbet. :)

Ni får ha en fantastisk dag där ute. Var rädda om er, ta vara på dagen ... och
var snälla mot varandra.

Vi hörs sen ... ha en toppendag.

Godmorgon alla ......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar