måndag 28 mars 2016

GÅRDAGENS MIDDAG

Igår blev det middag hos Dennis och Dessi. Det blev lite av ett
experiment för både mig och Beatrice, eftersom Dennis och Dessi
kör med matkassar från Citygross.
Ja, jag är ju annars ganska kräsen av mig. Men nog för att jag vågar
smaka det alltid.
Men i just det här fallet måste jag erkänna att det var riktigt gott.
Maträtten hette "Karré med nudelwok & japansk omelett". 
Jag är annars inte så förtjust i varken nudlar eller omelett. Men det
här smakade himla bra ändå. Det har väl med kombinationer och
kryddor att göra kan jag tänka mig.
Jag blev i alla fall mätt och belåten. Och nog för att jag överväger
att kanske testa på någon veckas matkasse längre fram. Tänk vad
skönt att slippa tänka ut maträtter varje dag. Bara att ta fram
receptet och starta matlagningen. hehe

Och med dessa vitsord blir det sängen. I morgon är det åter dags
att jobba, så jag behöver skönhetssömnen. :) :) 

Jag hoppas ni haft ett bra avslut på denna påsk.
Ha nu en riktigt god natts sömn, så hörs vi i morgon igen.

Sov så gott ......



... ja, och sen fick Alexander tag i kameran hihi ... 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar