måndag 7 mars 2016

NÅGRA SNABBA HÄLSOTIPS

Har suttit och funderat här ikväll vad det är som gör att jag så ofta blir
övertrött när jag sitter vid datorn på jobbet. Varje eftermiddag kommer
jag in i en stunds svårighet med koncentrationen ... och ögonen vill
bara sluta sig hela tiden. Riktigt jobbigt är det. Det är ju inte som att
jag är trött precis heller och tråkigt har jag inte. Det varar bara någon
timme, men det räcker för att jag skall tycka det är riktigt trist.
Så jag fattar det inte.

I alla fall ... jag började kolla upp det lite på internet. Och det står hur
mycket som helst om just ämnet trötthet i samband med datorjobb.
Hittade sju snabba hälsotips som faktiskt verkar ganska vettiga. Det
måste jag testa ... vem vet, jag kanske rentav blir överpigg där jag
sitter på jobbet. hahaha

Och på tal om trötthet ... nu kallar sängen.
Jag hoppas ni haft en bra dag och en skön kväll. Ha nu en riktigt
god natts sömn med glada drömmar.
Hörs i morgon.

Sov så gott ......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar