torsdag 10 mars 2016

ALLT GICK BRA

Halllå alla ...
Har suttit i köket HELA kvällen och babblat ... och babblat ... och
babblat. Konstigt nog så är jag överpigg för tillfället. Hoppas bara
jag kan slockna snart ... har ju en dag kvar att stiga upp tidigt. :)

Vi var på möte med Beatrice idag och det gick riktigt, riktigt bra.
Vi fick massor med alternativ som vi skulle titta på innan det
är dags för Beatrice att välja arbetsplats.
Jag kommer att berätta mycket, mycket mer om detta lite senare.
Måste först bara landa efter all information vi fick idag. Och ja,
Beatrice behöver också landa ... ganska mycket skulle jag tro.
Men efter mötet kände jag bara att det var så skönt att det
äntligen börjar lösa sig även för Beatrice. För som jag sa innan,
hon behöver verkligen komma ut i arbetslivet lite.

Men nu först måste jag sova. Jag hoppas ni haft en bra dag och
en riktigt skön kväll.
Vi hörs i morgon igen ... pigga och glada. :)

Godnatt och sov gott alla ......






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar