lördag 12 mars 2016

LÖRDAGEN SÅ HÄR LÅNGT

Det har varit en riktigt bra dag ... om man bortser från att jag vaknade
i ottan och sen inte kunde somna om. :) :) 
Förutom att jag jobbade ett par timmar i morse har vi ju både HAFT
besök av Pernillas mamma och VARIT på besök hos Dennis och
Dessi. Så ja, dagen har verkligen varit aktiv. hihi
Jag har försökt ägna mig åt barn och barnbarn idag. Och när vi väl
är hos Dennis och Dessi, brukar lilleman alltid roffa åt sig min
mobil. Så det vart inte läge alls för mig att lägga något inlägg här på
bloggen. Men vad gör man inte för den lilla krabaten. :) :) :) 
Och när man träffas så där och fikar, vad blir det då om inte en massa
kakor? Så snacka om att vi varit onyttiga idag ... hela dagen. :)

Nu blir det lite Lördagshäng här hemma med mer godsaker. :)














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar