torsdag 31 december 2020

Sista dagen

Sista dagen på det här året. Det har varit både skratt och tårar, sorg och glädje. Men i slutänden så måste jag nog ändå säga att jag har mått ganska okej ändå 😊.
Jag brukar bli lite sentimental på självaste nyårsafton. Än så länge har det inte infunnit sig. Men det kommer säkert lagom tills jag korkar upp årets champagne.

Det blir minst sagt ett annorlunda nyårsfirande detta året, för väldigt många skulle jag tro. Det är ju många som inte kan dra iväg på den där festen som de längtat till, eller ha den där stora årliga bjudningen. Men ja, det är väl bara att gilla läget och hoppas på att nästa år blir bättre.
Själv är jag inte mycket för festande. Så här blir det bara lite god mat, bingolotto och ett glas champagne när timmen väl är slagen.

Vad gör ni andra ikväll? Jag hoppas i alla fall att ni är rädda om er där ute, inte tar onödiga risker, och verkligen ser till att inte samlas i alltför stora skaror.

Ha nu en fantastisk kväll, njut på årets sista dag, och tänk med glädje på vad som komma skall nästa år.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar