onsdag 27 augusti 2014

JAG SOMNADE

I går sa jag att jag behövde EN dag i lugn och ro. Kanske att jag kunde
plocka undan och dra lite i mina egna saker ... som jag så sällan hinner.
Jag tycker mest att jag är på resande fot faktiskt, och har hur mycket
som helst att göra.
Så jag blev riktigt glad att jag inte hade andra planer än att sätta mig i
min egen lilla bubbla igår kväll.

Men vad tror ni hände? Jag SOMNADE ifrån allt istället.
Käkade pizza i min lilla ensamhet och därefter hade jag massor med
planer på vad jag skulle göra ... som jag ofta inte hinner. Så somnade
jag.

I morse vaknade jag med kläder på, bland papper och annat som jag höll
på att sortera igår kväll. Så jag fick börja den här dagen med att sortera
om allt. hahaha

Nu blir det en tredje kopp kaffe innan dagen kan ta sin början på
allvar.
Hoppas ni får en härlig dag alla, och var rädda om er.

GODMORGON


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar