onsdag 20 augusti 2014

INGEN ROLIG NATT

Känner mig en aning frustrerar just nu.
Däckade tidigare ikväll bara så där, var riktigt trött. Vaknade runt
23-tiden och slog på TV´n. Det är oftast den som även får mig att 
somna om när jag vaknar om nätterna. Men ikväll ... får ingen
signal.
Höll på som bäst med datorn tidigare ikväll så jag hade inte alls
TV´n påslagen. Så därför upptäckte jag inte förrän nu att det
faktiskt inte var några kanaler som fungerade.

Den här natten kommer att bli såååå rolig ... kommer antagligen
inte att kunna sova på hela natten nu, jag som har sådana
problem med sömnen. BLÄ ....

Men jag säger i alla fall godnatt till er som mot förmodan är
vakna.
Hoppas åtminstone att ni kommer till ro och kan somna.
Sov gott, så hörs vi lite senare igen. 

... och ja, jag har provat det som står på TV-skärmen ... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar