måndag 18 augusti 2014

ETT VACKERT PAR

God morgon alla söta.
Från och med idag börjar jag något senare om dagarna eftersom jag skall vara på kontoret till tidigast 17.00. Det passar mig jättebra. Då kommer jag förhoppningsvis att hinna med en del annat som ligger och gror hos mig.

En annan viktigt sak som sker idag ... skolorna sätter igång.
Så idag börjar både Beatrice och Pernilla sina gymnasieprogram. Beatrice går upp i fjärde och sista ring ... och hon har fortfarande inte tröttnat på skolan. hehe
Japp nu sätter allt igång, både för mig och för ungdomarna. Och jag kan inte annat än tycka det skall bli så skönt att återfå en del av de vardagliga bestyren här hemma. :) 

Men nu blir det först och främst morgonkaffe för min del.
Jag hoppas ni får en fantastisk dag där ute ... och var rädda om er på vägen. :) 

... min vackra son och lika vackra svärdotter var ute på äventyr i helgen tillsamman med mormor och hennes man. Och ja, då klär man upp sig minsann hihi ... 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar