lördag 16 augusti 2014

TIPS OCH RÅD

Jag har suttit och googlat och kollat lite på det här med yrsel och blodtrycksfall. Och guuuu vilken djungel det är där ute alltså.
Det finns ju massor av symtom och anledningar ... men ändå inga tycker jag. Om nu det kan låta vettigt. :) :) 

Men ju mer jag läser desto säkrare är jag på att vi måste ändra kostvanor, dryckesvanor, motionsvanor ... ja, det måste nog bli en ny livsstil helt enkelt.

Efter att ha fått tips och råd från flera håll började jag kolla ordentligt. Visst har jag kollat tidigare också. Men som jag sa, det är ju en hel djungel. Och egentligen har jag inte riktigt visst vad jag skulle titta efter.
Men nu känns det som jag är lite på rätt spår ... efter att ha tagit till mig det jag fått höra.

Så tack alla ni som verkligen gett mig något att tänka på. Era tips och råd är guld värda.


2 kommentarer:

  1. j a det är bra att ändra kostvanor man vill ju må bra och äta nyttigt. Men allt är så dyrt med hälsokost och bra mat. De får höja löner för folk så alla kan äta hälsosamt

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det blir ju dyrare om man skall äta helt rätt. Men jag tänker mig i första hand fler mål med lite mer frukt och så. Det får räcka så länge. För som du säger, skall man ändra helt och hållet så blir det dyrare.

      Radera