torsdag 21 augusti 2014

NATTEN

Oj, oj, vilken natt jag har haft.
Nej, jag kunde inte sova speciellt bra. Efter att den första frustrationen
lagt sig igår kväll för att inte TV-kanalerna  fungerade, försökte jag
få fram någon film på internet jag kunde slockna till.
Hmmm, det gick ju så där. Jag vet inte om det var jag som var för trött
eller om det faktiskt var någon där uppe som inte ville jag skulle somna,
för jag fick inget alls att fungera igår kväll, inte ens internetsidor. Och
dessa sidor är faktiskt sidor som jag ofta är inne på. Men igår kväll ...
nope, då skulle det minsann krångla. :( 

Nåja, Nu blir det MASSOR med kaffe så jag vaknar till liv. Det får bli
en tidig kväll istället.

Ni får ha en riktigt bra dag där ute, och var rädda om er.

GODMORGON


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar