torsdag 21 augusti 2014

GREKISKT

Jag tror jag ätit den absolut godaste efterrätten ... ever ... ikväll.
Jag vet, det kanske inte var det allra nyttigaste. Men när restaurangföreståndaren
kom med ett fat med grekisk efterrätt och ville bjuda, som dessutom doftade ljuvligt,
så bara rann det ur mungipan på mig. EN liten bit kunde jag tänka mig. Hmmm,
den lilla biten blev ett antal. Det var såååå gott. Och sen blev det så klart en bit
till att ta med hem ... mums.

Eftersom jag och Beatrice for iväg på egen hand, blev det lite si och så med
Pernillas och Teddys måltid ... aj, aj, aj, det är ju inte bra. Visserligen fick
vi med oss en bit av den supergoda efterrätten. Men som sagt, mat måste man ju
ha. Så vi hade inte så mycket val, vi fick göra en snabbrunda till
McDonalds så de fick lite varmt i sig de stackarna. De var ju helt utsvultna, de
små liven. hehe

Nu säger jag godnatt till alla söta. Hoppas ni haft  bra dag, det har jag haft.
Sov gott så hörs vi i morgon igen. :) 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar