lördag 30 augusti 2014

FÖRST MAT OCH SEN ...

Idag blev jag serverad hemmagjord kebabtallrik. Sååå gott
det var. Där kan man nästan säga att jag hamnade i
matkoma.
Detta var ett riktigt bra tecken, tror jag är på väg att bli mycket
bättre. Men så har jag också bara tagit det lugnt idag, vilat mycket
och bara precis "varit".

Just nu sitter jag och kikar på förpremiären av Big Brother. Det är
Expressen som sänder live från studion och tre personer har redan
gått in i en låda. Kan ju säga att jag hade fått klaustrofobi i en låda,
så liten att man inte ens kan stå rakt upp. :) :) :) 
De kommer att sända i princip hela kvällen, slutar väl någon gång
runt 22-23. Och jag som är en riktig BB-nörd sitter så klart
klistrad. 
Men eftersom jag nu inte skall ta ut mig, bara ta det lugnt
och vila så passar detta alldeles utmärkt. :) :) 




2 kommentarer:

  1. hej Så gott kebabtallriken ser ut. Kan man få receptetpå kebaben?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skall försöka få upp ett inlägg med bilder på maten vid tillfälle. :)

      Radera