onsdag 20 augusti 2014

HEMMAKVÄLL ISTÄLLET

Visserligen orkade jag egentligen inte knalla iväg hemifrån när jag väl
hade satt mina fötter innanför dörren. Men så tänkte jag att det var 
taskigt när jag nu lovat att komma. Men hur det än var så blev det 
ungefär likadant för de andra som skulle till stan ikväll. Så i sista 
stund beslöt vi oss för att träffas en annan kväll istället. SKÖNT tycker 
jag som börjar känna av min trötthet.
Japp, det märks att man varit vaken och igång väldigt många timmar nu. :) :)
Så jag lutade mig tillbaka och lät Beatrice serva med lite god mat istället.
Mmmm, så gott det var.

Så nu när jag bara kan "vara" har jag suttit och lekt med datorn, jobbat 
lite med bloggen ... och bara myst av stillheten. :)
Känner att det kommer att bli en väldigt tidig kväll .. i alla fall om mina
ögon får bestämma. :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar