tisdag 26 augusti 2014

TIMMESINLÄGG

Som ni märkte hade jag inlägg ungefär en gång i timmen i Lördags.
Varför det kan man ju tycka. För att göra det så enkelt som möjligt
kan man väl säga att jag gjorde ett litet experiment. :)

Jag vet att en del inte riktigt förstår varför man hänger ut sig själv
som man faktiskt gör på en blogg, där man skriver varenda detalj
man sysslar med. Har man tid till detta?
Jag har ju tagit upp detta ett par gånger. Men nu tänkte jag att,
bara för skojs skull, ville jag se skillnad i tid, vad man skriver och
framförallt hur mycket extra tid det tar när man är på ett arbete.

Måste ju erkänna att jag kanske hade lyckats något bättre om jag
suttit på kontor. I Lördags arbetade jag som personlig assistent. Och
i sådana situationer är det inte läge att göra något kreativt av det ... och
sen påverkas resten av dagen något.

Men visst hann jag ändå. Jag arbetade mellan 9 och 15, flög raka 
vägen hem för att plocka upp Dennis. Det blev ett besök och att vara 
lite social även med hans familj. Därefter blev det färd till Pia som 
skulle hem till mig resten av kvällen. Jag hade ett fullspäckat schema 
hela dagen och kvällen ... och ÄNDÅ hann jag med att blogga om det 
viktigaste, vad som skedde för tillfället. hihi

Det tar inte många minuter att kasta upp ett "fjant"inlägg. Däremot 
krävs det kanske lite mer tid till längre och mer välplanerade.
Jag har fått både positiva och negativa kommentarer om det. En del 
har skrattat medan andra tyckt att jag var löjlig och överdriven. Själv 
hade jag riktigt kul på vägen hela dagen ... bara genom att öppna upp 
och skriva ett par rader.
Men som sagt, detta var en engångshändelse. Dock kan jag säga att 
jag långt ifrån skriver om hela min vardag ... om nu någon skulle få 
för sig att tro det. hehe


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar