tisdag 19 augusti 2014

GOTT HUMÖR

Jag har sovit HELA natten ... och är tröttare än vad jag brukar. Jag tror 
att jag kanske har fått för mycket sömn helt plötsligt. :) :) :) 
Så nu blir det till att pimpla kaffe och hälla i mig massor med vatten ... i 
vanlig ordning. :) 
Men faktum är att jag sover något bättre nu när det inte är lika hett längre. 
Och nu när jag tittar ut genom fönstret ser jag att solen faktiskt skiner, 
trots den tidiga timmen. Man får hoppas på att det inte blir så fruktansvärt 
hett i alla fall. :)

Nu blir det lite egentid innan resten av familjen vaknar. Jag hoppas ni får
en strålande dag ni också ... det tänker jag ha. Och ni glömde väl inte
att lägga er med ett leende? Det gjorde jag ... och vaknade  på himla 
gott humör. :) Så efter ett par baljor kaffe blir jag säkert väldigt pigg
också.

Ha en superbra dag alla, och var rädda om er.

GODMORGON


2 kommentarer:

  1. Prova att stiga upp klockan 02:00 och jobba till klockan 15:00 istället. ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tror faktiskt att jag varit mycket piggare då. :) :) :)

      Radera