onsdag 27 augusti 2014

VAR TOG GÄSTEN VÄGEN

Folk väntar fortfarande på en spännande fortsättning från
min gästbloggare ... jag med faktiskt ... :) :) 
Jag förstår nu vad han menade med att han inte fick tid på
sin egen blogg, att han hade fullt upp så han missade det här
med att uppdatera.

Ja, jag förstår honom. Han har 1000 järn i elden och har HELA
TIDEN saker på gång. Jag blir trött bara jag ser honom rusa
runt med en massa saker allt som oftast. :) 
Till hans försvar måste jag ju säga att det inte är till hans egen
del han rusar runt. Nej, ofta handlar det om att han hjälper
andra med saker och ting.
Han har väldigt svårt att säga nej när folk ber om  hjälp. 
Dessutom har han ju sitt nattarbete så ja, han har helt 
enkelt för få timmar på ett dygn att röra sig med. hihi

Men jag försöker påminna honom mellan varven så plötsligt 
händer det ... när det en vacker dag dimper ner ett inlägg 
från min gästbloggare.

Inte nog med att han arbetar, hjälper andra och är i farten 24/7. 
Han är även lite av en komiker. Man skulle nog även kunna 
kalla honom för hovnarr. Om inget annat liknar han en sådan 
från sent 1800-tal på bilden här nedan. :) För som sagt,  han bjuder
på sig själv hela tiden ... och tycker det är helt okej att jag faktiskt
fotograferar honom vid sådana tillfälle också. 
Det gillas. hahaha


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar