tisdag 19 augusti 2014

KVÄLLSARBETE

Man skulle ju kunna tycka att det borde räcka med jobb dagtid. Men nej, så
enkelt är det inte ... i alla fall inte om man som jag arbetar 75% och MÅSTE
hålla sig ajour med arbetsmarknaden. Puh...
Så nu har jag suttit en del ikväll och försökt få rätsida på mail, jobbsökningar
och lite annat som blivit liggande.
Tycker inte dagarna räcker till, jag skulle behöva några timmar till. :) :) 

Jag har ju även fått i mig en riktigt god måltid som Beatrice knåpat ihop ... 
gulliga hon. Det går otroligt mycket energi ... bara till att sitta vid datorn. Det
skulle man inte kunna tro. Men jag märkte ikväll när jag satt och åt att
energin var otroligt låg ... det blev nog lite för intensivt framför datorn den
här kvällen. Så nu lägger jag av för den här dagen och bara tar vara på mig
själv, TV´n ... och så klart lite TV-kaffe. hehe



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar