måndag 25 augusti 2014

BB

En ny säsong av Big Brother startar på Söndag.
Har precis suttit och lyssnat på nya säsongens podcast, riktigt kul
faktiskt.

Sist Big brother gick, 2012, var jag verkligen en 24/7-nörd. Missade inga
minuter alls. Minns att Dennis kopplade in högtalare i hela lägenheten
så jag skulle kunna röra mig fritt och ändå kunna hålla koll på
deltagarna. hahaha
Snacka om att vara en BB-nörd alltså. :) :) 

I år kommer det dock inte att blir lika mycket ... tror jag. Jag kommer
absolut att kolla in avsnitten på TV. Men det får nog kanske räcka 
med det, tror inte kroppen orkar med att vara vaken 24/7 ett år till. :) 

Och på tal om att orka så skall jag så klart krama kudden nu. Jag fick 
ju som bekant inte mycket sömn inatt ... och ja, ikväll känns det 
som att jag kommer att ta igen all förlorad sömn som jag gick 
miste om förra natten.

Jag hoppas ni har haft en härlig och kreativ dag.
Godnatt och sov så gott ... hörs i morgon igen. :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar