lördag 23 augusti 2014

HALV 7

Har varit vaken sedan halv 6. Och nu har jag suttit här och funderat 
lite på bloggen.
Tror det kommer att bli lite annorlunda här just idag. Har inte riktigt
bestämt mig exakt hur dagens planer skall kunna utföras. Jag skall
ju arbeta idag så kanske det blir lite svårare än jag planerar.
Pratar jag i gåtor? Hmmm, det kommer att ge sig under dagen.

Ikväll får jag sällskap av bästa vännen. Vi kommer säkerligen
att få en superkul kväll ... som alltid när vi umgås. Det blir en
riktig helkväll. :) :) 

Men innan dess skall jag som sagt arbeta ... och fixa inför
kvällen.
Idag tänkte jag ni skulle få följa med.

Först ut ... morgonkaffe.

Ha en otroligt bra dag där ute, och var rädda om er. Och nu kan
jag garanterat säga ... vi hörs om ett litet tag igen.

GODMORGON


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar