måndag 25 augusti 2014

PADDA

Jag har funderat ett tag på att köpa en ny bärbar dator. Ja, alltså inte 
nu, med min gulliga lilla ekonomi. :) 
Men nästa gång det är dags att förnya så skulle det vara det första 
jag tänkte på eftersom jag inte kan ha datorn utan sladd ... batteriet 
varar ungefär en kvart.

Men så nu kommer tankarna till de här paddorna som är så otroligt 
populära. Frågan är ... kanske det är bättre att inhandla en sådan 
istället ... när den dagen kommer så småningom.
De är helt klart mer behändiga att använda. Smaken är så klart som 
baken ... och jag har aldrig riktigt tänkt på paddorna. Men nu har 
som sagt tankarna kring det ändrats något.
Ja, vi får väl se vad jag bestämmer mig för. Det är ju inte dags än 
i alla fall, så jag hinner säkert ändra mig många gånger om. hehe




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar