fredag 29 augusti 2014

NU BÖRJAS DET IGEN

Det gäller verkligen att ha aktiviteter 100% för att slippa
krångla.

Nu fick jag mail om att jag skulle på infomöte på Hermods.
Det är ju något liknande Radix, där jag var tidigare. Och
eftersom jag bara arbetar 75%, måste jag fylla upp resterande
25%.
Alltså, va???????????

Jag kastade mig på telefonen och ringde dit. Jag hade i alla fall
tur och fick prata med en dam som var urgullig och väldigt
förstående. Jag var lite orolig att jag skulle bli tvingad att delta
på något där jag fick gå ifrån mitt arbete. Det vill jag ju absolut
inte.
jag skall istället få en personlig handledning ... och då behöver 
jag inte gå på något infomöte.

Som sagt, mötet skulle ju krocka med mina arbetstider. Och 
oavsett vilket måste ju jobb gå före sådana saker.

Så nu får jag invänta ett telefonsamtal och boka in ett
nytt möte så jag kan uppväga de 25% som jag INTE
arbetar.

Ja, det är inte lätt det här. Puh......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar