torsdag 28 augusti 2014

NATT HEMMA HOS MIG

Det var tur att jag stack ner och handlade nässpray igår. Så
täppt jag varit i natt, har vaknat med jämna mellanrum och
varit tvungen att se till så näsa och halsen fått sitt. Jag är
alltså fortfarande riktigt sårig.
En sak som jag reagerat på är att jag inte haft någon direkt
hosta ... inte än i alla fall. Tänkte att det kanske har med
det att göra att jag inte längre röker. 
Jag brukar alltid ha supermycket hosta när jag är
förkyld ... som sen tar en hel evighet innan den försvinner.
Så om den håller sig borta är jag glad.

Eftersom jag drack massor med varm mjölk och te med honung
i natt, blir det faktiskt kaffe nu på morgonen. Var otroligt
kaffesugen i natt men var tvungen att försöka lena halsen
först.
Men nu blir det en stor balja kaffe.

Hoppas ni håller er friska och ha en riktigt bra dag, var rädda
om er där ute.

GODMORGON



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar