torsdag 15 januari 2015

EN DAG UTAN KAFFE

Nej, det blev inget jobb för mig idag ... nu är det dags att börja
lyssna på kroppen.
I alla år har jag helt ignorerat när jag blivit dålig och åkt iväg till
jobbet. Till följd har det blivit att jag inte blivit frisk och gått och dragits
med förkylningar och allt man nu råkar ut för.

Men nu banne mig tänker jag vila så jag blir frisk. Och även om jag inte
blir frisk så där över natten, har kanske det värsta försvunnit tills 
i morgon så jag kan arbeta då. Jag bör åtminstone kunna prata
obehindrat när jag åker in till kontoret, för just nu får jag knappt
fram ett ljud så ont jag har. :( 

Och när jag inte ens kan dricka kaffe utan måste ta hjälp av te,
ja då är jag krass alltså.


2 kommentarer:

  1. På tiden att du lyssnar på din kropp./ Pia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vet, har varit riktigt slarvig med det. Måste skärpa mig. :-)

      Radera