tisdag 27 januari 2015

I NATT

När jag vaknade "i morse" gick jag upp för att förbereda kaffe, tog fram
handdukar till duschen, tog fram kläder och lite annat. Innan jag
skulle hoppa in i duschen fick jag en ingivelse att kolla klockan,
så den inte skulle börja tjuta när jag stod där inne. Gick och hämtade
telefonen ... som visade på 01.50.
Men hallå ... jag tänkte hoppa in i duschen mitt i natten. hahaha
Alltså, vilken tur att jag kollade klockan. Det var bara att krypa ner 
under täcket igen. :) :) 

Men NU är jag i alla fall redo för dagen. Snart nog följer jag Beatrice
till praktiken ... sen kan även MIN dag börja. :) 

Jag hoppas ni får en fantastisk dag folket ... och framförallt att ni fått
sova ordentligt i natt så att ni är riktigt utvilade.
Ha det bra och var rädda om er ... tills vi hörs igen.

GODMORGON



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar