torsdag 22 januari 2015

BILDER OCH ... BILDER

Hur var det nu med att sjunga hellre än bra? 
Japp, så är det med mig. Jag fotar ... och fotar ... och fotar. 
Jag är inte jätteduktig, och ibland glömmer jag till och med 
bort att jag skall dokumentera. Men jag försöker iallafall. :-) 

Men nu har jag faktiskt kommit på något helt annat med 
mina bilder. Nja, inte jag ... men jag fick ju höra att om jag 
tar en -efter bild så borde jag faktiskt visa hur det såg ut 
INNAN slutresultatet. hahaha 
Jag har inte haft en tanke på det. Är det fler än jag?
Så klart skall jag skärpa mig med det. :-) :-) :-) 
Inte kan jag ju visa hur det blev utan att först visa 
katastrofen. hihi 

... jag har givetvis inte fotat katastrofen här. Men ta mig på mitt ord, det såg ut som en orkan hade dragit fram innan jag gjorde en ordentlig make over ... 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar