lördag 17 januari 2015

MIN LÖRDAGSKVÄLL


Jag har kastat mig på sängen och bara njuter av att det är lugnt
och skönt här hemma, att det är kväll och jag kan ligga och titta
på TV utan dåligt samvete ... och att jag bara "är" just nu. :) :) 

Jag vet, mina intentioner var att bli klar med klädkammaren ikväll.
Och det blev jag faktiskt. MEN sen skulle jag ju bygga ihop mitt
skoskåp ... då tog det genast stopp. hahaha
Det var ju vråltungt. Och när man sen lägger till mitt förkylningsvirus
så blir det inte lättare precis. Jag riktigt kände hur andan gick ur
mig, det var bara till att sluta.
Men, men, det är ju inte precis som att det försvinner från mig. Får
väl ta tag i det i morgon istället ... när jag vilat upp mig lite.

Och det är inte så illa att sluta dagen framför datorn heller. :) :) :) 

 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar