fredag 30 januari 2015

VIRRIGARE ÄN VANLIGT

Jag stressade på en aning för att hinna bli klar så jag kunde sticka
till Hermods. Jag blir alltid en aning stressad när jag har en tid
att passa, inget ovanligt när det gäller mig. hihi
Jo men visst hann jag. Steg innanför dörrarna på Hermods 8.20
med tanken på att jag skulle vara där 8.30.
Och precis när jag kom in i vestibulen sprang jag rakt på min
handledare som tittade förvånat på mig och utbrast "kommer du
redan?" Då visar det sig att vi inte skulle träffas förrän 9.00. hahaha
Alltså ... är jag snurrig eller vad?
Det var ju tur att det var åt det hållet, hade varit värre om jag kommit
en halvtimme för sent. :) :) :) 
Gulligt av honom ändå att ta emot mig så tidigt, nu blev vi ju klara
snabbare. :) 

Nu blir det en behövlig promenad med Bandit innan vi sätter igång
med nästa projekt. :)
Hörs ...... 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar