onsdag 28 januari 2015

URUSELT HUMÖR

När jag vaknade i morse var jag på ett fruktansvärt uruselt 
humör. Kan inte förklara varför, jag bara kände att jag skulle
få en sådan dag idag. Det var väl antagligen därför jag kände
mig stressad innan dagen ens hade startat. :( 

Ibland blir det helt enkelt för mycket ... de dagar då jag känner
att jag inte hinner med mig själv eller det jag satt mig för att
göra, för att annat kommer mellan. Det är så klart ingens fel.
Det är bara jag som inte får timmarna att gå ihop. Och då blir
det för mycket. :( 

Igår hann jag ju inte med vad jag skulle. Och genast när jag slog
upp ögonen i morse fick jag alla "måsten" i huvudet.
Jag snäste, muttrade och var allmänt tjurig.
Jag hittade inga kläder att ta på mig, månadens räkningar låg inte
där de skulle, jag var trött och hängig efter en sömnlös natt från och
till och ja, allt var fel ... enligt mig då hehe.

Kan ju tala om att allt är som det skall ... NU i alla fall.
Efter att jag kört iväg med Beatrice och Dennis, kommit hem och fått
fixat mina räkningar, suttit ner i lugn och ro med kaffe och småpratat
med Teddy och Pernilla så var allt som bortblåst. Jag behövde helt
enkelt bara få tjura lite. 

Så nu är jag åter fit for fight och jobbar på för fullt. :) :) :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar