tisdag 20 januari 2015

OANADE MÖJLIGHETER

Jag måste ju säga att det ger stor valfrihet och oanade möjligheter 
att jobba med surfplatta. 
Vare sig man har en kortare fikapaus på jobbet, är på väg till ett 
möte eller helt enkelt bara har lite dötid att slå ihjäl, kan man bara 
slå igång plattan och förbereda lite jobb eller inlägg. 
Det är suveränt. :-) :-) 
Visserligen är jag inte typen som plockar fram plattan eller mobilen 
i tid och otid. Men OM jag nu har tiden är detta perfekt. 

De säger att man kan göra allt på mobilen som man gör på datorn, 
men jag tycker inte det stämmer alls. Visst bloggar jag från mobilen.
Men det går inte på samma smidiga och enkla sätt att förbereda 
och förinställa därifrån. 
Det kan ju i och för sig bero på att jag inte lärt mig mig finesserna 
med mobilen. Skulle man fråga mina söner så är det självfallet 
det som är problemet. hahaha 

Men oavsett ... jag är himla glad för min platta. Den har jag 
åtminstone lärt mig hantera. ;-) ;-) 
Nu skall jag bara försöka komma ihåg att dra den med mig
också. :-) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar