torsdag 29 januari 2015

KALLT MEN NÖDVÄNDIGT

Bandit blev akut nödig ... precis när jag satte mig tillrätta och
skulle börja med mina jobbsök. :) 
Han är jätteduktig på att säga ifrån när han behöver gå ut. Men
det är fortfarande så att han har lite svårt att hålla sig när det väl
tränger på, man har inte många minuter på sig. hehe
Så det var bara till att ta på jacka och skor i ett nafs och skynda
mig ut i kylan.
Brrrr vad kallt och ruggigt det var.

Bandit tyckte dock att det var riktigt livat att få komma ut och
få springa lite.
Att inte vilja gå ut i kylan, som han inte ville tidigare, det existerar
inte längre. Tvärtom, den lille busen vill inte ens in igen när han
väl fått komma ut.
Men ja, det vill ju matte ... i alla fall än så länge. Oj, oj, vad jag 
längtar till sommaren. :) :) :) 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar