söndag 18 januari 2015

KLÄDKAMMAREN ÄR KLAR

Då är äntligen skoskåpet monterat och på plats. Det känns riktigt skönt
för nu är faktiskt hela klädkammaren klar.
Jepp, det har tagit sin lilla tid ... men skam den som ger sig.
Jag påbörjade i alla fall jobbet ... även om det ärligt talat var Teddy
som slutförde det.
När jag och Beatrice kom hem ikväll satte Teddy igång med en gång. Och
oj vad det gick undan. Det var annat än när jag satt där tidigare och försökte
få ihop några få bräder. hahaha

Nu är det dags för sängen. Känner mig trött och matt fortfarande, så det
gäller att vila så mycket som möjligt innan jobbet kallar i morgon förmiddag.

Jag hoppas ni har haft en härlig Söndag alla och att ni får en god natts
sömn.
Godnatt alla söta och sov så gott.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar