onsdag 21 januari 2015

OUPS

Neeeeeej. Alltså när jag för en gångs skull har bilen hemma, måste iväg
på morgonen, inte bara för att följa Beatrice, utan även för att ställa
upp och köra lilleman till dagis ... vad tror ni händer? Jag VAKNAR INTE.
Nej, jag hörde inte klockan i morse, vaknade ... NU.
Japp, så kan det gå om man natt efter natt sover dåligt. 
Så himla märkligt ... jag har ju inte hört när Beatrice troligtvis försökt
få liv i mig. Det är tur att hon praktiserar så nära hemmet, så hon
själv faktiskt kan ta sig dit. Det är bara jag som brukar vilja följa henne
nu när det är så mörkt. Men jag vet ju om att hon fixar det själv
om hon måste.

Nu blir det till att fullkomligt kasta i mig lite kaffe innan jag rusar iväg
och plockar upp Alexander + förälder. PUH ......

Ni får ha en fantastisk dag alla, och var rädda om er.

GODMORGON




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar