lördag 24 januari 2015

JAG LEKER LITE

Jag har faktiskt börjat lite grann med undanplock och rensning. Men guuuu
vad tråkigt det är. Så jag passade på att ta en paus och leka med kameran
istället.
Plattans kamera är mycket häftigare än mobilkameran. Eller ... det kan ju
vara nyhetens behag kanske. hehe

Jag får inte till mobilkameran som jag vill. Jag vet inte om det är någon
inställning, men när jag trycker på att fotografera så tar det några sekunder
innan själva fotograferingen sker. Objektet hinner ju försvinna från bild
innan kameran har tänkt klart. Så himla störigt.

Så idag har jag som sagt lekt lite med plattans kamera. Och där ni ......
den fotograferar innan jag ens hunnit tänka klart själv. hihi



2 kommentarer:

  1. Kan det vara för att du har mobilkameran inställd på autofokus?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj, det vet jag inte. Får ta och kolla upp det.

      Radera