tisdag 20 januari 2015

VAKNADE MED KRAMP

Man skulle kunna tro att jag som vanligt vaknade under natten med 
täppt näsa. Nope. inatt vaknade jag av att benet krampade utav bara  
den. Jag hade så ont, att jag fick sätta tänderna i kudden för att inte 
skrika högt av smärta. Fy tusan vad ont det gjorde.
Alltså den här krampen har jag inte haft sen jag var gravid för 21
år sedan. Och dessutom tog det sin lilla tid innan det släppte helt
och hållet så jag kunde slappna av och somna om. :( Hua ......

Idag börjar jag arbeta en timme tidigare. Så jag tvivlar på att jag 
hinner med så mycket med jobbsökningarna innan jag ger mig 
iväg.
Men först och främst blir det morgonkaffe så jag vaknar till liv.

Ni får ha en fantastisk dag där ute, och var rädda om er.

GODMORGON


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar