tisdag 27 januari 2015

JOBB, JOBB, JOBB

Då har jag gjort vad jag har kunnat den här förmiddagen. Sorterat
post, kollat mail, ringt viktiga samtal ... och plötsligt har tiden bara
försvunnit.
Alltså, jag skulle behöva en hel dag till att sitta med sådant. Det är ett
heltidsjobb att sitta med jobbsök och allt runt omkring. :) :) :) 
Har fortfarande över 100 mail kvar att gå igenom. Och då har jag ändå
rensat bort privata saker och har för tillfället bara jobbrelaterad
mail kvar. Det svämmar in hela tiden. Och tar jag inte itu med det varje
dag så blir det så överfullt att jag knappt reder ut det.
Så det gäller verkligen att jag håller igång med detta hela tiden. :( 

Nu lägger jag i alla fall ner det för idag, får fortsätta i morgon. För nu
väntar nya äventyr, mycket roligare, på PJ. hihi


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar