måndag 26 januari 2015

DÖTID

Eftersom jag nu sitter och väntar på Beatrice fick det bli lite dötid att förspilla.
Jag kan ju inte sitta i väntrummet och blossa på min e-cig inte. Så jag knallade ut i trapphuset istället. hihi

Jag hoppas verkligen att dagens sjukhusbesök ger resultat ... så hon inte behöver ligga med en massa trådar helt i onödan.
Jag håller både tummar och tår på att de hittar något.
Jag VILL att hon skall vara frisk. Men hittar de något fel kan de åtminstone kurera henne. Så det är det jag hoppas nu ... att något visar sig.

2 kommentarer:

  1. Hoppas att allt går bra idag :) Jag håller tummarna för dom hittar vad orsaken till yrseln kommer ifrån.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Malin. Det gick bra idag. Dock blev hon väldigt trött efteråt. Men nu har hon vilat så hon känns mycket piggare.
      Ja, jag hoppas på att de verkligen hittar något nu. :-)

      Radera