fredag 4 mars 2016

ÄNTLIGEN

Alltså ... i ett par dagar har jag gått omkring och varit supersugen på
makaroner och falukorv.
Det är ju inte som om vi äter det en gång om året precis. Nejdå, här hemma
äter vi det lite då och då. Men häromdagen kom begäret sådär lite extra
mycket. Så idag, när ungdomarna frågade vad jag var sugen på blev svaret
direkt "oh, vi äter makaroner och falukorv".
Japp, det har jag käkat idag ... äntligen. hihi
Tänk att en så enkel och basic maträtt kan vara såååå god. :) :) :) 

Nu varvar vi i alla fall ner för kvällen. För mig blir det kaffe, egentid, min
dator och köksbord. Hmmm, värre Fredagskväll hade jag kunnat ha. Detta
är vad Fredagskvällar handlar om ... att bara vara och få njuta av att
klockan INTE ringer i morgon bitti. haha

Men jag säger godnatt till alla er som faktiskt skall krypa ner under täcket nu.
Jag hoppas ni haft en härlig dag och en riktigt mysig kväll.
Sov nu så gott ni bara kan ... i morgon kommer en ny och superb dag.

Sweet dreams ... 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar