söndag 28 februari 2016

HALV FEM

Så märkligt att jag slocknar på kvällarna så där utan någon förvarning.
De senaste kvällarna har jag helt plötsligt blivit så trött att jag varit
tvungen att stänga datorn och lägga mig. Det har varit en så kraftig
trötthet att jag bokstavligen har suttit på köksstolen och blundat.
Resultatet blir att jag sen vaknar supertidigt, vilken dag i veckan det
än är.
Ja, idag hoppade jag ur sängen halv 5 ... kroppen vägrade somna om. :)
Det är nästan i tidigaste laget att ta ut jycken på morgonrundan, så
det blir kaffe och datorn någon timme till innan vi ger oss ut.

Jag hoppas ni haft en god natts sömn i alla fall. Ha nu en fantastisk
Söndag och mys med nära och kära. Var rädda om er där ute och
ta hand om varandra.
Ha det bäst ... hörs sen. :)

Godmorgon på er ... 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar