måndag 29 februari 2016

MEGA ATTACK

Allt var som vanligt igår kväll. Jag tog mig ett långt och härligt bad för
att mjuka upp lederna. Men precis som tidigare kvällar var jag otroligt
trött.
Bandit brydde sig inte om det ... han behövde ju komma ut på sin kvällsrunda
ändå. Så när jag var klar med mig själv var det bara till att kasta på mig
kläderna och ge mig ut. Jag kände mig lite småsnurrig men tänkte att det
säkert inte var så farligt. Det brukar komma över mig lite då och då.
Jag kom hela vägen precis utanför porten sen gick det inte längre ... jag kunde
inte ta ett steg. :( 
Jag hade inget annat val än att ringa Teddy och be honom komma ner och
hämta mig.
När jag inte har kontroll över kroppen och benen inte vill bära mig känns det
riktigt jobbigt och pinsamt. Så när väl Teddy dök upp var jag upplöst i
tårar.
Ja, jag säger bara det ... fy vilken hemsk känsla när man är så yr att det känns
som man går på molnen.

Varför jag fick en så kraftig panikångestattack har jag ingen aning om. Idag
känner jag mig bara tung i hela kroppen. 
Jag skall iväg till jobbet och känna av hur det känns. Men förhoppningsvis
kommer det att blir bättre under dagen.

Jag hoppas åtminstone att ni mår bra idag och får en kanondag. Var nu rädda
om er där ute och ta vara på dagen.

Godmorgon alla ......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar