måndag 15 februari 2016

BANDIT VILLE INTE IN

Ikväll hade jag att göra med en busig liten rackarhund.
Som vanligt gick vi vår lilla kvällsrunda. Bandit gjorde sina
behov och sedan gick vi hemåt igen. När vi kom fram till huset
ville inte Bandit in. Nej, då skulle han plötsligt utforska både
gräsmattan bredvid porten och nosa i vädret efter annat
spännande.  Men in ... nej, det ville han inte. hihi
Så jag fick lugnt stå där en sådär 15 minuter medan han strövade
omkring i sin egen lilla takt och tog det huuuur coolt som helst. :) :) 
En annan höll på att få istappar i fingertopparna medan jag stod
där och tålmodigt väntade. :) 

Nu är vi i alla fall åter hemma och det är dags för mig att säga
godnatt till alla.
Jag hoppas ni haft en bra dag och tagit väl hand om er.
Sov så gott, så hörs vi i morgon igen. :) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar