söndag 14 februari 2016

SÅ HAR MIN DAG SETT UT

Jodå ... städ, matlagning, disk, uppassning av en styck dotter och nu
kaffe och mys framför datorn.
Så har min dag sett ut och jag har superduper ont i ryggen. Städningen
tog nästan kol på mig. Men jag känner mig såååå nöjd med dagens
insats. Och det bästa av allt ... jag fick faktiskt dottern att stanna i sängen
under hela städningen. hihi
Det var bara munnen som gick på henne i ett kör: "Vad gör du", "städar
du fortfarande", "har du mycket kvar". hahaha
Tror ni hon är rastlös, eller??? :) :) :) Och jag vet med säkerhet att hon
fullkomligt längtar tills hon får ta över rodret här hemma igen. :) :) 

Men nu tänker jag inte göra alltför mycket mer idag. Det får bli en bra 
film och lite egentid innan det är dags att ta ut Bandit på en liten 
kvällsrunda. :)



2 kommentarer:

  1. Hihi men Carina då! Julstjärna kvar i fönster fortfarande! ( Jag har fortfarande kvar lite julgranskulor i fönstret som jag gömmer så Charlie inte plockar ner dom det är ju mysigt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha, jag vet. Den stjärnan har hängt där ett bra tag nu. Jag TÄNKER hela tiden att den skall ner. Men nej, jag har inte kommit till mer än tanken. :) :)

      Radera