onsdag 24 februari 2016

VAR UTE I MÖRKER

Snacka om att vara mörkrädd. I morse när jag var ute med Bandit
tyckte jag att alla jag såg, både människor och skuggor, såg helt
skrämmande ut. Tyckte jag såg bovar i vartenda hörn jag kollade.
Jag såg någon mysko typ smyga omkring i området. Och när jag
sen kollade åt ett annat håll såg jag någon annan mysko typ. Usch ...
Faktum är att jag inte ens vet om jag såg något eller om det bara
var min fantasi som skenade iväg.
Men fantasi eller ej ... jag gjorde promenaden så kort som möjligt
... sprang nästan in i porten när Bandit var klar med sina behov.

Nu blir det i alla fall en snabb kopp kaffe innan jag skall iväg
igen. Hoppas på att det hinner ljusna upp något innan dess.

Ni får ha en fantastisk dag alla. Var nu rädda om er där ute
och ta vara på dagen och varandra.
Ha det bäst så hörs vi lite senare.

Godmorgon ...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar